~~~$$$$ جویندگان طلا $$$$~~~

درآمد کلیکی نرم افزار ورود به ایگولد معرفی سایهای درآمدزا...

~~~$$$$ جویندگان طلا $$$$~~~

درآمد کلیکی نرم افزار ورود به ایگولد معرفی سایهای درآمدزا...

اموزش ثبت نام در ایگولد

برای دیدن این آموزش که به صورت تصویری می باشد به ادامه مطلب بروید

                                           

ابتدا نرم افزار ورود به  ایگولد  را  از  اینجا  دانلود  کنید  (لینک دانلود رو بنابر درخواست شما اصلاح کردم)

 سپس فایل حاوی نرم افزار را از حالت فشرده خارج  سازید(توضیح:روی فایل فشرده کلیک راست کنید و

از منوی مقابل گزینه ی  Extract را  انتخاب کنید اگر فایل به طور صحیح دانلود شده باشد فایل باز شده 

نمایان می شود که برنامه داخل این فایل وجود دارد!)   و  نرم افزار را اجرا کنید بعد از این کار  روی مرورگر

خود داخل محیط نرم افزار  دبل کلیک کنید تا وارد مرورگر شوید حالا آدرس زیر را در ادرس بار خود وارد

کنید:

 https://www.e-gold.com/newacct

 تا صفحه ی قوانین و مقررات بانک  ایگولد نمایان شود  در این صفحه بر روی گزینه  I agree  کلیک کنید

تا وارد صفحه ی اصلی ثبت نام شوید  سپس مانند زیر عمل کنید:

 

پس از انجام مراحل  اگر ایمیل خود را درست وارد کرده باشید یک ایمیل به شما ارسال می

شود که حاوی شماره حساب اصلی شما می باشد.

نحوه ی کار در محیط ایگولد را اگر خواستید در نظرات بگید تا براتون ارسال کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
ارتباط سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com


بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩صحنه دارترین فیلم سال۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد